Click and Collect - Kupite online, preuzmite u radnji
Ne želite da čekate isporuku poručenih proizvoda? Važno Vam je da svoju porudžbinu preuzmete što pre?
Imamo rešenje za Vas.
NARUČITE PROIZVODE ONLINE, A PAKET PREUZMITE U ODABRANOJ PRODAVNICI BEZ TROŠKOVA DOSTAVE.
CLICK AND COLLECT – PORUČITE ONLINE, PREUZMITE PAKET U RADNJI
Click and Collect je brza, jednostavna i praktična usluga koja omogućava da u veoma kratkom vremenskom periodu Vaša porudžbina bude kod Vas.
Ova opcija Vam pruža mogućnost da porudžbinu izvršite putem web sajta, a poručene proizvode preuzmete u prodavnici koju odaberete.
5 RAZLOGA ZAŠTO DA CLICK AND COLLECT BUDE VAŠ IZBOR:
KAKO DA PORUČITE ONLINE, A PAKET PREUZMETE U RADNJI?
* Ukoliko Vam ne odgovara prodavnica koja je ponuđena, klikom na Promeni odabir, imate mogućnost da odaberete drugu prodavnicu za preuzimanje.
KAKVA JE PROCEDURA ZA PREUZIMANJE PORUČENIH PROIZVODA?
Nakon što dobijete obaveštenje putem e-maila, da je roba spremna za preuzimanje, paket možete preuzeti u roku od nekoliko sati, u okviru radnog vremena odabrane prodavnice.
Da bi se porudžbina preuzela, potrebno je da kod sebe imate Ugovor o prodaji na daljinu koji Vam je stigao na mejl nakon poručivanja. Ugovor može biti odštampan ili online na telefonu.
Ukoliko imate dodatnih pitanja, saznajte više u produžetku.
Koji je rok za preuzimanje Click and Collect porudžbine?
Ukoliko Vam je stiglo obaveštenje da je Vaša porudžbina spremna u prodavnici, imate rok od 5 radnih dana za njegovo preuzimanje.
Da li je obavezno lično preuzimanje porudžbine?
Moguće je da paket preuzme neko drugi umesto Vas. U tom slučaju važno je da osoba koja preuzima proizvode kod sebe ima Ugovor o prodaji na daljinu.
Kada mogu da preuzmem svoju porudžbinu u prodavnici?
Proizvode možete preuzeti nakon što Vam stigne mejl potvrde da je Vaša porudžbina spremna.
Da li mogu da otkažem svoju porudžbinu?
Naravno. Ukoliko želite da otkažete svoju porudžbinu, to možete učiniti slanjem mejla na adresu [email protected]. Neophodno je da u mejlu navedete broj Ugovora o prodaji na daljinu koji možete pronaći u mejlu kojim je potvrđena Vaša porudžbina.
Gde mogu da preuzmem svoju porudžbinu?
Porudžbinu možete preuzeti u prodavnici koja je prethodno odabrana, a naše kolege će Vas rado dočekati na jasno označenom mestu za uslugu Kupite online, preuzmite u radnji.
Da li mogu da poručim bilo koji proizvod online i da ga preuzmem u radnji?
Kada uđete u svoju korpu da završite kupovinu, na koraku Način dostave, birate Preuzimanje u radnji. U ovom delu biće prikazane radnje u kojima je odabrani artikal dostupan za preuzimanje.
Šta se dešava ukoliko prilikom preuzimanja i provere porudžbine u samoj radnji primetim da je uređaj oštećen ili nekompletan?
Ukoliko je u radnji dostupan isti model uređaja koji je poručen, na licu mesta se može izvršiti zamena. U suprotnom, ako je određeni uređaj dostupan u drugim radnjama, imate mogućnost da odaberete lično preuzmanje u nekoj od njih, naknadno preuzimanje uređaja u inicijalno odabranoj radnji ili da Vam isti bude dostavljen na kućnu adresu.
Kako mogu da izvršim reklamaciju uređaja koji su kupljeni putem usluge Click and Collect?
Ukoliko nakon preuzimanja porudžbine primetite da uređaj ima oštećenja, potrebno je u roku od 24 h od njegovog preuzimanja da isti vratite u radnju odakle je preuzet. Neophodno je da kod sebe imate fiskalni račun ili Ugovor o prodaji na daljinu.
Da li mogu da odustanem od kupovine ukoliko je uređaj već preuzet?
Naravno. Ako odustanete od kupovine, rok za povrat uređaja kupljenih putem usluge Kupite online, preuzmite u radnji je 14 dana. Proizvod možete vratiti direktno u radnju gde je i preuzet ili putem kurirske službe, na neku od odgovarajućih adresa koje su navedene u obrascu o odustanku od ugovora.
Uz uređaj koji je predmet povrata, potrebno je dostaviti i Ugovor o prodaji na daljinu, kao i popunjen obrazac o odustanku od ugovora.