Česta pitanja


Pre kupovine
Kako mogu da se upoznam sa uslovima korišćenja sajta? 
Uslove korišćenja sajta možete pogledati ovde.
Kako da poručim proizvod online? 
Uputstvo za online kupovinu možete pronaći ovde.
Ukoliko vam je ipak neophodna asistencija prilikom online poručivanja, možete se javiti našim kolegama putem nekih od kanala naše korisničke podrške. Na raspologanju su vam:
- agenti na chatu, sa kojima pokrećete razgovor klikom na chat oblačić na sajtu, u donjem levom uglu ekrana
- agenti na zvaničnim Facebook i Instagram nalozima
- Call centar: 011 3 713 713
Da li mogu da rezervišem uređaj pre kupovine? 
Pre kupovine nije moguće izvršiti rezervaciju uređaja online, kao ni putem telefona.
Dostupnost proizvoda uvek možete proveriti na dva načina:
- Na samoj stranici proizvoda – Levo i iznad informacija o ceni proizvoda možete videti jedan od sledećih statusa: Na stanju, Kod dobavljača, Dostupno u radnjama ili Nema na stanju.
- Kontaktiranjem sa našom korisničkom podrškom putem Call centra, na društenim mrežama Facebook i Instagram, i u razgovoru sa chat agentom.
Pored toga, određene proizvode možete da poručite i platite online, a preuzmete ih sami u nekoj od radnji koju ste prethodno odabrali. Više o ovoj usluzi možete saznati na stranici Kupi online, preuzmi u radnji – Click and Collect.
Savet: Ukoliko proizvod trenutno nije dostupan ili jednostavno želite kasnije da nastavite sa kupovinom, preporučujemo da koristite „Listu želja”. Ova opcija će vam uštedeti vreme i pomoći da, lako i na jednom mestu, pregledate sve proizvode koje želite da kupite.
Kako da pronađem proizvod koji mi je potreban? 
Pretragu proizvoda možete započeti klikom na glavni meni i pregledom kategorija ili kucanjem ključnih reči u polje predviđeno za pretragu.
Pregled kategorija podrazumeva da ćete do željenog proizvoda doći putem njegove kategorije ili potkategorije. Na primer, ukoliko želite da pronađete frižider, kliknućete u glavnom meniju na Belu tehniku.
Pretraga podrazumeva pronalaženje proizvoda na osnovu ključnih reči, najčešće naziva, modela, robne marke ili šifre proizvoda. Upisivanjem reči u predviđeno polje za to i klikom na dugme za pretragu (lupu) dobićete listu proizvoda koji odgovaraju vašoj pretrazi.
Šta je Moj nalog? 
Registracijom kreirate svoj nalog za kupovinu u Tehnomanija online prodavnici. Registracija podrazumeva popunjavanje formulara sa osnovnim kontakt podacima koji služe za potvrdu i slanje porudžbine. Prilikom registracije, koja nije obavezna, birate i lozinku koju ćete koristiti za pristup svom nalogu. Privatnost podataka je zagarantovana. Za više detalja pročitajte politiku privatnosti.
Savet: Registrovanje je korisno jer će vam omogućiti čuvanje podataka za naredne kupovine, dobijanje informacija o promocijama i vestima, kao i dodavanje vaših omiljenih proizvoda u listu želja.
Kako da promenim lozinku? 
U sekciji PRIJAVA, ulogujte se sa svojim korisničkim podacima i kliknite na dugme PROMENA LOZINKE. U formular, koji će se pojaviti, upišite novu lozinku i potvrdite je tako što ćete je ponovo upisati u predviđeno polje ispod. Zatim kliknite na dugme SAČUVAJ, kako biste trajno sačuvali izmenu.
Ukoliko ste zaboravili lozinku, u formular za slanje lozinke upišite e-mail, koji ste iskoristili prilikom kreiranja naloga na našem sajtu i na taj imejl će vam stići nova lozinka.
Tokom kupovine
Kako mogu da platim porudžbinu? 
Sve o načinima i vrstama plaćanja možete saznati na našoj stranici o načinima plaćanja.
Zašto se razlikuju cene u online prodavnici i u maloprodajnim objektima? 
Online prodavnica je posebna prodavnica sa trajno niskim cenama, koje su jedinstvene samo za online poručivanje. Određeni broj promotivnih aktivnosti se odnosi isključivo na online kupovinu, te stoga cene koje se nalaze na sajtu mogu biti različite u odnosu na cene u radnjama. Cene u maloprodajnim objektima mogu biti više i kada je odloženo plaćanje u pitanju.
Na koji način mogu proveriti koja je cena u radnjama? 
Maloprodajnu cenu proizvoda možete saznati na nekoliko načina:
- odlaskom u neku od Tehnomanija radnji - na mapi lokacija možete pronaći koja vam je najbliža
- pozivanjem Call centra na broj telefona 011 3 713 713
- kontaktiranjem naših agenata putem chata na sajtu, sa kojima započinjete komunikaciju klikom na chat oblačić u donjem levom uglu ekrana
- kontaktiranjem naših agenata putem zvaničnih Facebook i Instagram naloga
Koliko iznose troškovi isporuke? 
Isporuka na teritoriji Srbije je besplatna za sve porudžbine čija je vrednost veća od 2000 dinara. Troškove isporuke za porudžbine čija je vrednost manja od 2000 dinara snosi kupac u iznosu od 240 dinara. Za dodatne informacije posetite stranicu o troškovima i rokovima isporuke.
Da li mogu da poručim proizvode online, ali da ih preuzmem u prodavnici? 
Zahvaljujući usluzi Kupi online, preuzmi u radnji, tj. Click and Collect, možete poručiti online svaki proizvod koji pored dugmeta DODAJ U KORPU ima i dugme PREUZMI U RADNJI. Detaljnije informacije o ovoj usluzi saznajte na našoj Click and Collect stranici.
Šta je korpa?
Korpa predstavlja Internet servis za kupovinu koji vam omogućava da kupujete po istom principu kao što to činite u klasičnoj prodavnici. Korpa služi da izaberete proizvode koje želite da kupite.
Ukoliko želite da kupite neki proizvod, klikom na dugme DODAJ U KORPU, proizvod će biti dodat u korpu, a vi možete neometano nastaviti da pretražujete, razgledate i dodajete ostale željene proizvode.
Dodavanje proizvoda u korpu vas ne obavezuje da te proizvode i kupite. Klikom na dugme X možete jednostavno ukloniti proizvod iz korpe.
U svakom trenutku možete pregledati sadržaj svoje korpe klikom na sliku korpe koja se nalazi u zaglavlju sajta.
Da li je određeni proizvod dostupan za kupovinu i gde? 
Ako na stranici proizvoda stoji dugme DODAJ U KORPU, proizvod je dostupan i možete ga poručiti online. Ukoliko željeni proizvod ima status „Kod dobavljača”, to znači da se on prodaje sa lagera dobavljača i u tom slučaju je očekivani rok isporuke do 10 radnih dana.
Natpis DOSTUPNO U RADNJAMA obaveštava da željeni proizvod ne može da se kupi online, već da je potrebno otići u radnju i obaviti kupovinu. Ukoliko željeni proizvod preferirate da kupite u nekoj od naših prodavnica, na stranici proizvoda u tabu „Pronađite u radnji”, možete videti u kojim radnjama je taj proizvod dostupan.
Ukoliko na stranici proizvoda stoji obaveštenje NEMA NA STANJU, to upućuje da željeni proizvod trenutno nigde nije dostupan za kupovinu.
Savet: Kako se stanje proizvoda menja u zavisnosti od različitih akcija i interesovanja kupaca, predlažemo da informaciju o dostupnosti uređaja uvek potražite od agenta korisničke podrške.
Zašto proizvod ne može da se poruči preko sajta, a piše da je dostupan u radnjama? 
Svaki proizvod koji ima dugme DODAJ U KORPU može da se poruči online. Ukoliko na stranici proizvoda ne postoji dugme DODAJ u KORPU već natpis DOSTUPNO U RADNJAMA, taj proizvod možete kupiti samo odlaskom u prodavnicu.
Na istoj stranici, u tabu „Pronađite u radnji”, imate mogućnost da se informišete u kojoj od prodavnica dati proizvod možete da pronađete i kupite.
Nakon kupovine
Za koje vreme ću dobiti naručene proizvode? 
U skladu sa našom poslovnom politikom, a u zavisnosti od raspoložive količine određenog proizvoda i mogućnosti njegovog nabavljanja, očekivani rok isporuke je do 7 radnih dana od momenta potvrđivanja porudžbine.
Rok isporuke može biti i duži u zavisnosti od toga da li je poručeni proizvod „na stanju” ili „kod dobavljača”. Više detalja o roku isporuke na teritoriji Beograda i cele Srbije pronađite na stranici o načinima isporuke.
Kako da proverim da li mi je porudžbina poslata? 
Da biste proverili status porudžbine, potrebno je da imate korisnički nalog na našem sajtu. Prijavom na svoj korisnički nalog i odabirom sekcije „moje narudžbenice” možete videti u kom statusu se nalazi vaša porudžbina.
Kako mogu da reklamiram proizvod? 
Ukoliko ste proizvod kupili online, u roku od 15 dana od kupovine, vaš obrazac i proizvode (sve osim bele tehnike) koji su predmet odustanka ugovora na daljinu možete poslati na sledeću adresu: Care&Repair, Autoput za Zagreb 41 I, 11070 Beograd.
Uređaje bele tehnike možete poslati na adresu: Tehnomanija servis, Konstantina Kavafija 5, Zemun, 11080 Beograd.
Više informacija u vezi sa reklamacijama možete pronaći na stranici o reklamacijama.
Koji je broj telefona kontakt servisa? 
Naši operateri su uvek spremni da odgovore na svako vaše pitanje. Sve informacije o radnom vremenu i broju telefona call centra pronađite ovde.
Da li je moguće definisati tačno vreme dostave? 
Tačno vreme dostave nije moguće definisati. Isporuka se vrši prema unapred utvrđenom rasporedu.
Da li Tehnomanija prilikom isporuke iznosi stare aparate poput veš mašina, frižidera i ostalih
uređaja? 
Kurirska služba koja će vam doneti kupljene proizvode do vaših vrata ne iznosi i nije u obavezi da iznese vaše stare kućne aparate.
Ko je ovlašćeni serviser za moj uređaj? 
Ukoliko vam je potreban serviser za neki od uređaja koji ste kupili u Tehnomaniji pogledajte spisak svih ovlašćenih servisera.
Kako mogu da proverim status svoje reklamacije? 
Proveru statusa reklamacije možete izvršiti na tri načina. Pozivom našeg kontakt centra na broj telefona 011/3-713-713 – Opcija 3, putem chata na sledećem linku, ili imejlom na reklamacije@tehnomanija.rs.
Kome da se obratim za naknadno izdavanje fiskalnog računa? 
Ponovno štampanje fiskalnog računa nije moguće. Naknadno se može izdati overeni gotovinski račun koji sadrži broj fiskalnog isečka. Za izdavanje ovakvog računa potrebno je da se obratite radnji u kojoj je izvršena kupovina.
Šta je Ugovor o prodaji na daljinu? 
Ugovor o prodaji na daljinu je zamena za fiskalni račun kod online prodaje. Dobija ga na e-mail adresu svaki kupac koji poruči proizvode online, zajedno sa obrascem za odustanak od ugovora i dokumentom koji sadrži prava i obaveze kupaca.
Kakva je procedura za povrat robe koja je poručena online? 
Povrat proizvoda koji su kupljeni online je moguće izvršiti slanjem uređaja kurirskom službom na sledeće adrese:
- Za sve uređaje osim za belu tehniku: Care&Repair, Autoput za Zagreb 41 I, 11070 Beograd
- Za belu tehniku: Tehnomanija servis, Konstantina Kavafija 5, Zemun, 11080 Beograd
Uređaje bele tehnike je moguće dostaviti i lično na prethodno spomenutu adresu.
Bez obzira na to za koji način povrata se odlučite, potrebno je popuniti obrazac za odustanak od ugovora koji ste dobili u prilogu imejla, zajedno sa Ugovorom o prodaji na daljinu. Popunjeni obrazac se dostavlja uz uređaj.
Važna napomena: Povrat proizvoda kupljenih online se ne može izvršiti u radnji.
Da li postoji rok za povrat uređaja koji su kupljeni online? 
Povrat proizvoda kupljenih online je moguće izvršiti 15 dana od momenta prijema, tj. preuzimanja pošiljke.
Kako se vrši povrat proizvoda kupljenih u prodavnici? 
Za sve proizvode koji su kupljeni u radnji proces povrata se započinje pokretanjem reklamacije. Više informacija o tome možete saznati na stranici o reklamacijama.
Gde se može izvršiti povrat proizvoda koji su kupljeni putem usluge „Kupi online, preuzmi u
radnji”? 
Ukoliko je potrebno da izvršite povrat uređaja koje ste kupili online a preuzeli sami u odabranoj radnji, imate mogućnost da iste proizvode vratite na mesto odakle ste ih preuzeli, odnosno u prodavnicu koju ste odabrali za preuzimanje.
Saobraznost i garancija
Koji je period saobraznosti za proizvode? 
Prema Zakonu o zaštiti potrošača Republike Srbije period saobraznosti za nove uređaje iznosi dve godine.
Da li se period saobraznosti razlikuje za outlet proizvode? 
Kada su u pitanju outlet proizvodi, period saobraznosti je godinu dana i to pod uslovima da proizvod ima fizičkih, tj. kozmetičkih oštećenja, ali da je tehnički potpuno ispravan.
Kako ostvariti produženu garanciju na proizvod koji ste kupili? 
Neki od proizvođača uređaja svojim kupcima obezbeđuju dodatnu pogodnost produžene garancije na određene proizvode. Ukoliko proizvod koji ste kupili pruža ovu mogućnost, to je jasno označeno sličicom koju možete pronaći na stranici samog proizvoda. Klikom na nju ili prelaskom miša preko nje otvara se polje u kome se nalaze sve potrebne informacije u vezi sa produžavanjem garancije – gde izvršiti, na koji način i na koji period je moguće produžiti garanciju.