Česta pitanja

Pre kupovine

Kako mogu da se upoznam sa uslovima korišćenja sajta?

Uslove korišćenja sajta možete pogledati ovde.

Kako da poručim proizvod online?

Uputstvo za online kupovinu možete pronaći ovde.

Ukoliko Vam je ipak neophodna asistencija prilikom online poručivanja, možete se javiti našim kolegama putem nekih od kanala naše korisničke podrške. Na raspologanju su Vam:

  • agenti na chatu, sa kojima pokrećete razgovor klikom na chat oblačić na sajtu, u donjem desnom uglu ekrana
  • agenti na zvaničnim Facebook i Instagram nalozima
  • Call centar: 011 3 713 713

Da li mogu da rezervišem uređaj pre kupovine?

Pre kupovine nije moguće izvršiti rezervaciju uređaja online, kao ni putem telefona.

Dostupnost proizvoda uvek možete proveriti na dva načina:

  1. Na samoj stranici proizvoda – Levo i iznad informacija o ceni proizvoda možete videti jedan od sledećih statusa: Na stanju, Kod dobavljača, Dostupno u radnjama ili Nema na stanju.
  2. Kontaktiranjem sa našom korisničkom podrškom putem Call centra, na društenim mrežama Facebook i Instagram, i u razgovoru sa chat agentom.

Pored toga, određene proizvode možete da poručite i platite online, a preuzmete ih sami u nekoj od radnji koju ste prethodno odabrali. Više o ovoj usluzi možete saznati na stranici Kupi online, preuzmi u radnji – Click and Collect.

Savet: Ukoliko proizvod trenutno nije dostupan ili jednostavno želite kasnije da nastavite sa kupovinom, preporučujemo da koristite „Listu želja”. Ova opcija će Vam uštedeti vreme i pomoći da, lako i na jednom mestu, pregledate sve proizvode koje želite da kupite.

Kako da pronađem proizvod koji mi je potreban?

Pretragu proizvoda možete započeti klikom na glavni meni i pregledom kategorija ili kucanjem ključnih reči u polje predviđeno za pretragu.

Pregled kategorija podrazumeva da ćete do željenog proizvoda doći putem njegove kategorije ili potkategorije. Na primer, ukoliko želite da pronađete frižider, kliknućete u glavnom meniju na Belu tehniku.

Pretraga podrazumeva pronalaženje proizvoda na osnovu ključnih reči, najčešće naziva, modela, robne marke ili šifre proizvoda. Upisivanjem reči u predviđeno polje za to i klikom na dugme za pretragu (lupu) dobićete listu proizvoda koji odgovaraju Vašoj pretrazi.

Šta je Moj nalog?

Registracijom kreirate svoj nalog za kupovinu u Tehnomanija online prodavnici. Registracija podrazumeva popunjavanje formulara sa osnovnim kontakt podacima koji služe za potvrdu i slanje porudžbine. Prilikom registracije, koja nije obavezna, birate i lozinku koju ćete koristiti za pristup svom nalogu. Privatnost podataka je zagarantovana. Za više detalja pročitajte politiku privatnosti.

Savet: Registrovanje je korisno jer će Vam omogućiti čuvanje podataka za naredne kupovine, dobijanje informacija o promocijama i vestima, kao i dodavanje Vaših omiljenih proizvoda u listu želja.

Kako da promenim lozinku?

U sekciji PRIJAVA, ulogujte se sa svojim korisničkim podacima i kliknite na dugme PROMENA LOZINKE. U formular, koji će se pojaviti, upišite novu lozinku i potvrdite je tako što ćete je ponovo upisati u predviđeno polje ispod. Zatim kliknite na dugme SAČUVAJ, kako biste trajno sačuvali izmenu.

Ukoliko ste zaboravili lozinku, u formular za slanje lozinke upišite e-mail, koji ste iskoristili prilikom kreiranja naloga na našem sajtu i na taj e-mail će Vam stići nova lozinka.

Tokom kupovine

Kako mogu da platim porudžbinu?

Prilikom kupovine online, porudžbinu možete platiti: pouzećem, platnom karticom, IPS skeniraj ili kreditnim karticama Komercijalne banke i Banca Intesa.

Ako kupujete u radnji, na raspolaganju su Vam sledeći načini plaćanja: gotovinski, platnom ili kreditnom karticom, plaćanje preko računa, kreditima Eurobank i Raiffeisen banke, čekovima i vaučerima.

Više detalja saznajte na našoj stranici o načinima plaćanja.

Na koje sve načine mogu svoju kupovinu da platim na rate?

Ukoliko iznos svoje kupovine želite da platite na odloženo, tj. na rate, na raspolaganju Vam je nekoliko načina za to.

Za online kupovinu: Kreditne kartice Komercijalne banke i Banca Intesa.

Za kupovinu u radnjama: Kreditne kartice, krediti Adiko i Raiffeisen banke i čekovi.

Da li je moguće platiti čekovima ukoliko proizvod poručim online?

Ne, čekovi nisu jedan od dostupnih načina plaćanja prilikom online kupovine.

Da li akcijska cena proizvoda važi i za kupovinu na rate?

Sve detalje o kupovini na rate možete pročitati na stranici Načini plaćanja, u sekcijama koje se odnose na odložene načine plaćanja.

Da li mogu da platim proizvod delom u kešu delom čekovima?

Ukoliko kupujete u radnji, moguće je da iznos kupovine delom platite u kešu, a delom čekovima. Ako kupujete online, nije moguće plaćanje čekovima.

Da li penzioneri mogu plaćati čekovima?

Da, moguće je da penzioneri plaćaju čekovima.

Da li je pri plaćanju čekovima potrebno da platim deo iznosa u kešu?

Ne, prilikom plaćanja čekovima možete celokupan iznos platiti na ovaj način.

Ukoliko ukupna cifra prelazi iznos koji možete platiti čekovima, razliku možete doplatiti drugom vrstom plaćanja.

Zašto se razlikuju cene u online prodavnici i u maloprodajnim objektima?

Online prodavnica je posebna prodavnica sa trajno niskim cenama, koje su jedinstvene samo za online poručivanje. Određeni broj promotivnih aktivnosti se odnosi isključivo na online kupovinu, te stoga cene koje se nalaze na sajtu mogu biti različite u odnosu na cene u radnjama. Cene u maloprodajnim objektima mogu biti više i kada je odloženo plaćanje u pitanju.

Koliko iznose troškovi isporuke?

Troškovi isporuke za online porudžbine:

  • Trošak isporuke zavisi od vrste poručenih proizvoda (prema kategoriji) i njih snosi kupac. Detalje o iznosu porudžbine saznaćete tokom kupovine, nakon što stavite proizvode u korpu.

Troškovi isporuke za kupovinu u radnjama:

  • Troškovi isporuke porudžbina koje ne sadrže gabaritne proizvode iznose 300 RSD i njih snosi kupac.
  • Troškovi isporuke gabaritnih proizvoda iznose 1.200 RSD po proizvodu i njih snosi kupac. Ukoliko porudžbina sadrži tri ili više gabaritnih proizvoda, isporuka je besplatna.

Da li mogu da poručim proizvode online, ali da ih preuzmem u prodavnici?

Zahvaljujući usluzi Kupi online, preuzmi u radnji, tj. Click and Collect, možete poručiti online svaki proizvod koji pored dugmeta DODAJ U KORPU ima i dugme PREUZMI U RADNJI. Detaljnije informacije o ovoj usluzi saznajte na našoj Click and Collect stranici.

Šta je korpa?

Korpa predstavlja Internet servis za kupovinu koji Vam omogućava da kupujete po istom principu kao što to činite u klasičnoj prodavnici. Korpa služi da izaberete proizvode koje želite da kupite.

Ukoliko želite da kupite neki proizvod, klikom na dugme DODAJ U KORPU, proizvod će biti dodat u korpu, a Vi možete neometano nastaviti da pretražujete, razgledate i dodajete ostale željene proizvode.

Dodavanje proizvoda u korpu Vas ne obavezuje da te proizvode i kupite. Klikom na dugme X možete jednostavno ukloniti proizvod iz korpe.

U svakom trenutku možete pregledati sadržaj svoje korpe klikom na sliku korpe koja se nalazi u zaglavlju sajta.

Da li je određeni proizvod dostupan za kupovinu i gde?

Ako na stranici proizvoda stoji dugme DODAJ U KORPU, proizvod je dostupan i možete ga poručiti online. Ukoliko željeni proizvod ima status „Kod dobavljača”, to znači da se on prodaje sa lagera dobavljača i u tom slučaju je očekivani rok isporuke do 10 radnih dana.

Natpis DOSTUPNO U RADNJAMA obaveštava da željeni proizvod ne može da se kupi online, već da je potrebno otići u radnju i obaviti kupovinu. Ukoliko željeni proizvod preferirate da kupite u nekoj od naših prodavnica, na stranici proizvoda u tabu „Pronađite u radnji”, možete videti u kojim radnjama je taj proizvod dostupan.

Ukoliko na stranici proizvoda stoji obaveštenje NEMA NA STANJU, to upućuje da željeni proizvod trenutno nigde nije dostupan za kupovinu.

Savet: Kako se stanje proizvoda menja u zavisnosti od različitih akcija i interesovanja kupaca, predlažemo da informaciju o dostupnosti uređaja uvek potražite od agenta korisničke podrške.

Zašto proizvod ne može da se poruči preko sajta, a piše da je dostupan u radnjama?

Svaki proizvod koji ima dugme DODAJ U KORPU može da se poruči online. Ukoliko na stranici proizvoda ne postoji dugme DODAJ u KORPU već natpis DOSTUPNO U RADNJAMA, taj proizvod možete kupiti samo odlaskom u prodavnicu.

Na istoj stranici, u tabu „Pronađite u radnji”, imate mogućnost da se informišete u kojoj od prodavnica dati proizvod možete da pronađete i kupite.

Nakon kupovine

Za koje vreme ću dobiti naručene proizvode?

U skladu sa našom poslovnom politikom, a u zavisnosti od raspoložive količine određenog proizvoda i mogućnosti njegovog nabavljanja, očekivani rok isporuke je od 3 do 5 radnih dana od momenta potvrđivanja porudžbine.

Rok isporuke može biti i duži u zavisnosti od toga da li je poručeni proizvod „na stanju” ili „kod dobavljača”. Više detalja o roku isporuke na teritoriji Beograda i cele Srbije pronađite na stranici o načinima isporuke.

Kako da proverim da li mi je porudžbina poslata?

Da biste proverili status porudžbine, potrebno je da imate korisnički nalog na našem sajtu. Prijavom na svoj korisnički nalog i odabirom sekcije „moje narudžbenice” možete videti u kom statusu se nalazi Vaša porudžbina.

Kako mogu da reklamiram proizvod?

Ukoliko ste proizvod kupili online, u roku od 14 dana od kupovine, Vaš obrazac i proizvode koji su predmet odustanka ugovora na daljinu možete poslati na sledeću adresu: Svetosavska 213, Novi Banovci 22304.

Više informacija u vezi sa reklamacijama možete pronaći na stranici o reklamacijama.

Koji je broj telefona kontakt servisa?

Naši operateri su uvek spremni da odgovore na svako Vaše pitanje. Sve informacije o radnom vremenu i broju telefona call centra pronađite ovde.

Da li je moguće definisati tačno vreme dostave?

Tačno vreme dostave nije moguće definisati. Isporuka se vrši prema unapred utvrđenom rasporedu.

Da li Tehnomanija prilikom isporuke iznosi stare aparate poput veš mašina, frižidera i ostalih uređaja?

Kurirska služba koja će Vam doneti kupljene proizvode do Vaših vrata ne iznosi i nije u obavezi da iznese Vaše stare kućne aparate.

Ko je ovlašćeni servis za moj uređaj?

Ukoliko Vam je potreban servis za neki od uređaja koji ste kupili u Tehnomaniji pogledajte spisak svih ovlašćenih servisa.

Kako mogu da proverim status svoje reklamacije?

Proveru statusa reklamacije možete izvršiti na dva načina. Pozivom našeg kontakt centra na broj telefona 011/3-713-713 – Opcija 4 ili mejlom na [email protected].

Šta je Ugovor o prodaji na daljinu?

Ugovor o prodaji na daljinu predstavlja dokaz o kupovini. Dobija ga na e-mail adresu svaki kupac koji poruči proizvode online, zajedno sa Obrascem za odustanak od ugovora i dokumentom koji sadrži prava i obaveze kupaca.

Kakva je procedura za povrat robe koja je poručena online?

Povrat proizvoda koji su kupljeni online je moguće izvršiti slanjem uređaja kurirskom službom ili ličnom dostavom na sledeću adresu:

  • Svetosavska 213, Novi Banovci 22304

Bez obzira na to za koji način povrata se odlučite, potrebno je popuniti obrazac za odustanak od ugovora koji ste dobili u prilogu imejla, zajedno sa Ugovorom o prodaji na daljinu. Popunjeni obrazac se dostavlja uz uređaj.

Važna napomena: Povrat proizvoda kupljenih online se ne može izvršiti u radnji.

Da li postoji rok za povrat uređaja koji su kupljeni online?

Povrat proizvoda kupljenih online je moguće izvršiti 14 dana od momenta prijema, tj. preuzimanja pošiljke.

Gde se može izvršiti povrat proizvoda koji su kupljeni putem usluge „Kupi online, preuzmi u radnji”?

Ukoliko je potrebno da izvršite povrat uređaja koje ste kupili online a preuzeli sami u odabranoj radnji, imate mogućnost da iste proizvode vratite na mesto odakle ste ih preuzeli, odnosno u prodavnicu koju ste odabrali za preuzimanje.

Saobraznost i garancija

Koji je period saobraznosti za proizvode?

Prema Zakonu o zaštiti potrošača Republike Srbije period saobraznosti za nove uređaje iznosi dve godine.

Da li se period saobraznosti razlikuje za outlet proizvode?

Kada su u pitanju outlet proizvodi, period saobraznosti je godinu dana i to pod uslovima da proizvod ima fizičkih, tj. kozmetičkih oštećenja, ali da je tehnički potpuno ispravan.

Kako ostvariti produženu garanciju na proizvod koji ste kupili?

Neki od proizvođača uređaja svojim kupcima obezbeđuju dodatnu pogodnost produžene garancije na određene proizvode. Ukoliko proizvod koji ste kupili pruža ovu mogućnost, to je jasno označeno sličicom koju možete pronaći na stranici samog proizvoda. Klikom na nju ili prelaskom miša preko nje otvara se polje u kome se nalaze sve potrebne informacije u vezi sa produžavanjem garancije – gde izvršiti, na koji način i na koji period je moguće produžiti garanciju.


 

© Tehnomanija 2024. Sva prava zadržana