Sve kategorije Down Arrow
Bela tehnika
Bela tehnika
Mali kućni aparati
Mali kućni aparati
Klime, grejanje i kvalitet vazduha
Klime, grejanje i kvalitet vazduha
Televizori, Audio i Video
Televizori, Audio i Video
Kompjuteri, hardware i kancelarijska oprema
Kompjuteri, hardware i kancelarijska oprema
Telefoni
Telefoni
Dronovi, foto-aparati, kamere
Dronovi, foto-aparati, kamere
Konzole i gaming
Konzole i gaming
Nega kose, tela i lica
Nega kose, tela i lica
Sport, razonoda i rekreacija
Sport, razonoda i rekreacija
Bebe i deca
Bebe i deca
Smart Home
Smart Home
Uradi sve sam
Uradi sve sam
Sve za kućne ljubimce
Sve za kućne ljubimce
Auto oprema
Auto oprema
Prati pošiljku
Trenutni status pošiljke
There is no tracking

Ukoliko imaš kreiranu porudžbinu, potrebno je da se uloguješ kako bi bila omogućena opcija da u svakom trenutku imaš uvid u kom je statusu tvoja pošiljka

Tehnomanija
Korpa
Empty cart

Tvoja korpa je prazna

    Sign In / RegisterWish ListFind a StoreHelp

    Bezbrižna kupovina uz mogućnost direktne zamene uređaja do 6.000 dinara

    Cenimo tvoje poverenje i zato ti donosimo razlog više da uživaš u kupovini u Tehnomaniji.

    Bilo da kupuješ online ili u našim radnjama, sve uređaje vrednosti do 6.000 RSD kod kojih primetiš neispravnost u roku od šest meseci od datuma kupovine, možeš zameniti u bilo kojoj našoj prodavnici.

    Direktna zamena neispravnih uređaja omogućava:

    • Uštedu vremena
    • Nov uređaj bez čekanja na odgovor servisa
    • Brzo rešavanje reklamacije na licu mesta

    BRZO DO ZAMENE U SAMO TRI KORAKA

    Kompletan uređaj u originalnoj ambalaži i dokaz o kupovini donesi u bilo koju Tehnomanija radnju

    Prodavac proverava ambalažu u kojoj se nalazi uređaj, dokumentaciju i datum kupovine

    Zavisno od odabrane opcije, imaš mogućnost da preuzmeš nov uređaj ili novac

    Pravila:

    1. Mogućnost direktne zamene neispravnog uređaja imaju svi kupci koji su kupili uređaj vrednosti do 6.000 RSD, nezavisno od načina kupovine, u radnji ili online.

    2. Period od kupovine uređaja do podnošenјa zahteva za direktnu zamenu ne sme biti duži od 6 meseci.

    3. Uređaji moraju biti zapakovani u originalnu ambalažu, izuzetak predstavljaju uređaji zapakovani u blister ili bulk pakovanje.

    4. Uređaji koji su predmet direktne zamene ne smeju imati fizička oštećenja.

    5. Kupac od dokumentacije podnosi samo dokaz o kupovini.

    6. Direktna zamena se ne odnosi na artikle kategorije Periferije - Video igre, Baterije, Papir, Prazni mediji, Zaštitne folije, Oprema za čišćenje, Gaming podloge i Podloge za miša

    7. Direktna zamena se ne odnosi na artikle brendova First i Beurer.

    Česta pitanja o direktnoj zameni uređaja do 6.000 RSD

    Koje su opcije prilikom podnošenja zahteva za zamenu neispravnog uređaja?

    U trenutku podnošenja zahteva za zamenu, možeš odabrati da neispravan uređaj zameniš novim ili povrat novca.

    Kakav je postupak ako u radnji nema istog uređaja?

    U slučaju da u radnji u kojoj si podneo zahtev trenutno nema uređaja koji bi bio odgovarajuća zamena, naši prodavci će te informisati o njegovoj dostupnosti i u kojoj prodavnici ga možeš pogledati i preuzeti.

    Ukoliko ti više odgovara, nov uređaj možeš naknadno preuzeti u radnji u kojoj si predao zahtev za zamenu ili ga možemo isporučiti na tvoju kućnu adresu.

    Da li je moguće direktno zameniti uređaje sa fizičkim oštećenjima?

    Fizički oštećene uređaje nije moguće direktno zameniti u radnji. Ukoliko ti je isporučen uređaj sa fizičkim oštećenjem, potrebno je da u što kraćem roku, a najkasnije 24h od isporuke uređaja, uložiš reklamaciju.

    Na koji način mogu pokrenuti postupak direktne zamene ukoliko nisam u mogućnosti da uređaj odnesem u radnju?

    Ukoliko nisi u mogućnosti da uređaj odneseš u Tehnomanija radnju, pozovi Call centar na 011/3-713-713. Naši ljubazni operateri će te detaljno uputiti u proceduru.