
Bezbrižna kupovina uz mogućnost direktne zamene uređaja do 6.000 dinara
Cenimo tvoje poverenje i zato ti donosimo razlog više da uživaš u kupovini u Tehnomaniji.
Bilo da kupuješ online ili u našim radnjama, sve uređaje vrednosti do 6.000 RSD kod kojih primetiš neispravnost u roku od šest meseci od datuma kupovine, možeš zameniti u bilo kojoj našoj prodavnici.
Direktna zamena neispravnih uređaja omogućava:
- Uštedu vremena
- Nov uređaj bez čekanja na odgovor servisa
- Brzo rešavanje reklamacije na licu mesta
BRZO DO ZAMENE U SAMO TRI KORAKA

Kompletan uređaj u originalnoj ambalaži i dokaz o kupovini donesi u bilo koju Tehnomanija radnju

Prodavac proverava ambalažu u kojoj se nalazi uređaj, dokumentaciju i datum kupovine

Zavisno od odabrane opcije, imaš mogućnost da preuzmeš nov uređaj ili novac
Pravila:
1. Mogućnost direktne zamene neispravnog uređaja imaju svi kupci koji su kupili uređaj vrednosti do 6.000 RSD, nezavisno od načina kupovine, u radnji ili online.
2. Period od kupovine uređaja do podnošenјa zahteva za direktnu zamenu ne sme biti duži od 6 meseci.
3. Uređaji moraju biti zapakovani u originalnu ambalažu, izuzetak predstavljaju uređaji zapakovani u blister ili bulk pakovanje.
4. Uređaji koji su predmet direktne zamene ne smeju imati fizička oštećenja.
5. Kupac od dokumentacije podnosi samo dokaz o kupovini.
6. Direktna zamena se ne odnosi na artikle kategorije Periferije - Video igre, Baterije, Papir, Prazni mediji, Zaštitne folije, Oprema za čišćenje, Gaming podloge i Podloge za miša
7. Direktna zamena se ne odnosi na artikle brendova First i Beurer.
Česta pitanja o direktnoj zameni uređaja do 6.000 RSD
Koje su opcije prilikom podnošenja zahteva za zamenu neispravnog uređaja?
U trenutku podnošenja zahteva za zamenu, možeš odabrati da neispravan uređaj zameniš novim ili povrat novca.
Kakav je postupak ako u radnji nema istog uređaja?
U slučaju da u radnji u kojoj si podneo zahtev trenutno nema uređaja koji bi bio odgovarajuća zamena, naši prodavci će te informisati o njegovoj dostupnosti i u kojoj prodavnici ga možeš pogledati i preuzeti.
Ukoliko ti više odgovara, nov uređaj možeš naknadno preuzeti u radnji u kojoj si predao zahtev za zamenu ili ga možemo isporučiti na tvoju kućnu adresu.
Da li je moguće direktno zameniti uređaje sa fizičkim oštećenjima?
Fizički oštećene uređaje nije moguće direktno zameniti u radnji. Ukoliko ti je isporučen uređaj sa fizičkim oštećenjem, potrebno je da u što kraćem roku, a najkasnije 24h od isporuke uređaja, uložiš reklamaciju.
Na koji način mogu pokrenuti postupak direktne zamene ukoliko nisam u mogućnosti da uređaj odnesem u radnju?
Ukoliko nisi u mogućnosti da uređaj odneseš u Tehnomanija radnju, pozovi Call centar na 011/3-713-713. Naši ljubazni operateri će te detaljno uputiti u proceduru.