Početna strana Nagrada Corporate Superbrands Serbia – Beograd 2013

Nagrada Corporate Superbrands Serbia – Beograd 2013

 
Dodeljuje: Superbrands je vodeća svetska platforma za promociju brendova koja poboljšava informisanost o brendiranju i promoviše tu oblast kroz prepoznavanje i  utvrđivanje vodećih međunarodnih i lokalnih brendova u svakoj zemlji članici, kojih je danas više od 80 širom sveta.

Kvalifikovanost brendova za učešće u procesu odabira utvrđuje prvo stručni panel najviših izvršnih rukovodilaca iz ključnih privrednih sektora Srbije, Stručni savet, a zatim i sami korisnici usluga, tj.kupci.

Institucija Superbrands ima za cilj:
  • da prepozna i nagradi vrhunske brendove proizvoda i usluga, kompanija i organizacija;
  • da skrene posebnu pažnju na prednosti koje „brend“ nosi sobom: pretpostavku odgovornosti prema potrošaču u vezi sa kvalitetom, doslednošću, pouzdanošću i opštim „identitetom“ koji svaki brend označava;
  • da promoviše brendiranje kao istaknutu funkciju marketinga.

Kriterijumi za dobijanje statusa Superbrand Serbia zasnovani su na tri glavne osobine brenda:
  1. prepoznatljivost i ugled;
  2. dugogodišnja doslednost i pouzdanost;
  3. korporativna odgovornost, odnosno odgovorno poslovanje:
  • tržište (kvalitet, cena i usluge)
  • poslovni odnosi (zakonitost i transparentnost, poslovno okruženje i praksa)
  • društvo (sponzorstva, kulturne i društvene inicijative)
  • životna sredina (zaštita i ograničavanje negativnih uticaja).
vrh strane